گامهای اجرایی مدیریت و کنترل پروژه
شناسایی فعالیتهای مرتبط با پروژهها
شناسایی خصوصیات مرتبط با هر فعالیت از قبیل زمان شروع و پایان هر فعالیت، پیشنیازها و پس نیازهای هر فعالیت و غیره
تهیه فایلهای نرم افزاری ( MSP ) مرتبط با پروژه (تعریف تقویم پروژه و زمانبندی، آمادهسازی فرمت گزارشگیری)
گردآوری اطلاعات پیشرفت پروژه در طول اجرای پروژه و ورود اطلاعات به نرمافزار
ارائه گزارشهای مختلف به مدیریت ارشد پروژه به صورت هفتگی و ماهیانه شامل پیشرفت واقعی و برنامهای
پیگیری روزانه امور مربوط به کنترل پروژهها (مایلستونها، مشکلات، تأخیرات و ...)
برگزاری جلسات هفتگی جهت تصمیمگیریهای مدیریتی و اصلاح برنامه مستندسازی روند اجرای پروژه
نمایش و ارائه پیشرفت کار در جلسات کارشناسی
تنظیم و ارائه گزارشات موردی مورد نیاز کارفرما در چارچوب وظایف مندرج در موضوع این قرارداد